Změna stylu vyučování na 2.stupni ZŠ pomocí daltonského plánu

To chci

Charakteristika vyučování podle daltonského plánu. Didaktická a metodická svoboda učitele. Zkušenosti s daltonským plánem v Nizozemí. Organizace výuky, pořádek a disciplína ve škole, individuální pozornost, praktický ekonomický význam.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Karel Rýdl, 1952-
Typ dokumentu
Články
Publikováno v
Učitelské listy : Nezávislý měsíčník. -- ISSN 1210-7786. -- Roč. 5, č.10 (1997/98), s.7
Témata

Instituce:


MARC

LEADER 00000naa-a2200000-a-4500
001 kpw1155721
003 CZ-PrNPK
005 20180824220833.8
007 ta
008 051215s1997----xr ||||||||||u0|0|||cze||
040 |a ABA012 
040 |b cze 
040 |e AACR2 
040 |9 1 
041 0 |a cze 
072 7 |2 Konspekt 
080 |a 371.482 
080 |a 373.34 
100 1 |4 aut  |a Rýdl, Karel,  |d 1952-  |7 jn19990009976 
242 0 0 |a Change of teaching style at the lower secondary school by the Dalton plan 
245 1 0 |a Změna stylu vyučování na 2.stupni ZŠ pomocí daltonského plánu /  |c Karel Rýdl 
520 |a Charakteristika vyučování podle daltonského plánu. Didaktická a metodická svoboda učitele. Zkušenosti s daltonským plánem v Nizozemí. Organizace výuky, pořádek a disciplína ve škole, individuální pozornost, praktický ekonomický význam. 
650 7 |a základní škola 
650 7 |a vyučovací metoda 
650 7 |a individualizovaná výuka 
650 7 |a výchovný systém 
650 7 |a daltonský plán 
651 7 |a Nizozemsko  |7 ge128525 
651 7 |a Česko  |7 ge128065 
773 1 |t Učitelské listy : Nezávislý měsíčník  |d Praha : Agentura Strom, 1993-2008  |x 1210-7786  |o CZ  |g Roč. 5, č.10 (1997/98), s.7  |9 1997/98 
910 |a ABA012  |t rs