Évaluation, équité de la note en éducation physique et "norme d’effort"

To chci

Při hodnocení úspěšnosti žáků v tělesné výchově by měla platit kritéria a tabulky, při jejichž použití by učitel měl vzít v úvahu tělesné i psychické možnosti každého žáka i jeho snahu o co nejlepší výkon. Autoři studie zjišťovali prostřednictvím rozhovorů postoj učitelů k těmto požadavkům. Zjistili, že jejich názory celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Genevieve Cogérino
Další autoři
Hatem Mnaffakh
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
9 pozn.
Vydáno
2009
Publikováno v
Revue française de pédagogie. -- ISBN 0556-7807,. -- Roč. 2008, č. 164 (2008), s. 111-122
Témata
Popis jednotky
Res. franc.
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy: 48

Instituce:


MARC

LEADER 00000naa-a2200000-a-4500
001 kpw11248176
003 CZ-PrNPK
005 20180825042313.1
007 ta
008 090323s2009----fr |||||||||||||||||fre||
040 |b cze  |a ABA012 
041 0 |a fre  |b fre 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 372.879.6  |2 u 
080 |a 371.26  |2 u 
100 1 |a Cogérino, Genevieve  |4 aut 
242 0 0 |a Hodnocení, spravedlivé známky z tělesné výchovy a "norma výkonu" 
245 1 0 |a Évaluation, équité de la note en éducation physique et "norme d’effort" /  |c Genevieve Cogérino et Hatem Mnaffakh 
260 |c 2009 
300 |b 9 pozn. 
500 |a Res. franc. 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy: 48 
520 |a Při hodnocení úspěšnosti žáků v tělesné výchově by měla platit kritéria a tabulky, při jejichž použití by učitel měl vzít v úvahu tělesné i psychické možnosti každého žáka i jeho snahu o co nejlepší výkon. Autoři studie zjišťovali prostřednictvím rozhovorů postoj učitelů k těmto požadavkům. Zjistili, že jejich názory na spravedlnost a výkonnost mají různá východiska a značně se od sebe liší. 
650 7 |a hodnocení žáka 
650 7 |a tělesná výchova 
650 7 |a tělesný vývoj 
650 7 |a psychický vývoj 
650 7 |a motivace 
650 7 |a výkonnost 
650 7 |a spravedlnost 
650 7 |a postoj učitele 
650 7 |a výzkum 
650 7 |a výsledek výzkumu 
650 7 |a měření výkonu 
700 1 |a Mnaffakh, Hatem  |4 aut 
773 1 |t Revue française de pédagogie  |d Paris : Institut pédagogique national, 1967-  |x 0556-7807,  |g Roč. 2008, č. 164 (2008), s. 111-122  |9 2008 
910 |a ABA012  |t rs