Évaluation, équité de la note en éducation physique et "norme d’effort"
Při hodnocení úspěšnosti žáků v tělesné výchově by měla platit kritéria a tabulky, při jejichž použití by učitel měl vzít v úvahu tělesné i psychické možnosti každého žáka i jeho snahu o co nejlepší výkon. Autoři studie zjišťovali prostřednictvím rozhovorů postoj učitelů k těmto požadavkům. Zjistili, že jejich názory … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- 9 pozn.
- Vydáno
-
2009
- Publikováno v
- Revue française de pédagogie. -- ISBN 0556-7807,. -- Roč. 2008, č. 164 (2008), s. 111-122
- Témata
- Popis jednotky
- Res. franc.
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy: 48
Instituce:
Pedagogická bibliografická databáze
MARC
LEADER | 00000naa-a2200000-a-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11248176 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20180825042313.1 | ||
007 | ta | ||
008 | 090323s2009----fr |||||||||||||||||fre|| | ||
040 | |b cze |a ABA012 | ||
041 | 0 | |a fre |b fre | |
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 372.879.6 |2 u | ||
080 | |a 371.26 |2 u | ||
100 | 1 | |a Cogérino, Genevieve |4 aut | |
242 | 0 | 0 | |a Hodnocení, spravedlivé známky z tělesné výchovy a "norma výkonu" |
245 | 1 | 0 | |a Évaluation, équité de la note en éducation physique et "norme d’effort" / |c Genevieve Cogérino et Hatem Mnaffakh |
260 | |c 2009 | ||
300 | |b 9 pozn. | ||
500 | |a Res. franc. | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy: 48 | ||
520 | |a Při hodnocení úspěšnosti žáků v tělesné výchově by měla platit kritéria a tabulky, při jejichž použití by učitel měl vzít v úvahu tělesné i psychické možnosti každého žáka i jeho snahu o co nejlepší výkon. Autoři studie zjišťovali prostřednictvím rozhovorů postoj učitelů k těmto požadavkům. Zjistili, že jejich názory na spravedlnost a výkonnost mají různá východiska a značně se od sebe liší. | ||
650 | 7 | |a hodnocení žáka | |
650 | 7 | |a tělesná výchova | |
650 | 7 | |a tělesný vývoj | |
650 | 7 | |a psychický vývoj | |
650 | 7 | |a motivace | |
650 | 7 | |a výkonnost | |
650 | 7 | |a spravedlnost | |
650 | 7 | |a postoj učitele | |
650 | 7 | |a výzkum | |
650 | 7 | |a výsledek výzkumu | |
650 | 7 | |a měření výkonu | |
700 | 1 | |a Mnaffakh, Hatem |4 aut | |
773 | 1 | |t Revue française de pédagogie |d Paris : Institut pédagogique national, 1967- |x 0556-7807, |g Roč. 2008, č. 164 (2008), s. 111-122 |9 2008 | |
910 | |a ABA012 |t rs |