Mapy učebního pokroku žákům ukazují, co už umějí a co by měli zlepšit

To chci

Nejzávažnější nedostatky hodnocení žáků ve formě známkování. Představení alternativního nástroje hodnocení, který pro školy připravila společnost Scio, tzv. map učebního pokroku, pomocí nichž mohou žáci, jejich učitelé i rodiče sledovat žákovu vzdělávací cestu. Mapy jsou zatím vypracovány pro šest základních předmětových celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Zlata Šťástková
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
1 fot.
Publikováno v
Týdeník školství. -- ISSN 1210-8316. -- Roč. 22, č. 32 (2014), s. 5
Témata

:


MARC

LEADER 00000caa-a2200000-a-4500
001 kpw11431902
003 CZ-PrNPK
005 20180825063132.1
007 ta
008 141027s2014----xr |||||||||||||||||cze||
040 |b cze  |a ABA012 
041 0 |a cze 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 371.26  |2 u 
080 |a 371.261  |2 u 
080 |a 371.267  |2 u 
100 1 |a Šťástková, Zlata  |4 aut 
242 1 0 |a Maps of learning progress show pupils, what they already know and what they ought to improve 
245 1 0 |a Mapy učebního pokroku žákům ukazují, co už umějí a co by měli zlepšit /  |c Zlata Šťástková 
300 |b 1 fot. 
520 |a Nejzávažnější nedostatky hodnocení žáků ve formě známkování. Představení alternativního nástroje hodnocení, který pro školy připravila společnost Scio, tzv. map učebního pokroku, pomocí nichž mohou žáci, jejich učitelé i rodiče sledovat žákovu vzdělávací cestu. Mapy jsou zatím vypracovány pro šest základních předmětových oblastí: matematicka, čtenářská a přírodovědná gramotnost, český a anglický jazyk, společenské vědy. První zkušenosti základní školy, která tento nástroj používá. 
610 2 4 |a www.scio.cz (firma)  |7 kn20050401009 
650 7 |a hodnocení žáka 
650 7 |a klasifikace 
650 7 |a alternativa 
650 7 |a formativní hodnocení 
650 7 |a zkušenost 
650 7 |a základní škola 
653 |a mapy učebního pokroku 
773 1 |t Týdeník školství  |d Praha : Sofiprin, 1993-  |x 1210-8316  |g Roč. 22, č. 32 (2014), s. 5  |q 22:32  |9 2014 
910 |a ABA012  |t rs