Mapy učebního pokroku žákům ukazují, co už umějí a co by měli zlepšit
Nejzávažnější nedostatky hodnocení žáků ve formě známkování. Představení alternativního nástroje hodnocení, který pro školy připravila společnost Scio, tzv. map učebního pokroku, pomocí nichž mohou žáci, jejich učitelé i rodiče sledovat žákovu vzdělávací cestu. Mapy jsou zatím vypracovány pro šest základních předmětových … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- 1 fot.
- Publikováno v
- Týdeník školství. -- ISSN 1210-8316. -- Roč. 22, č. 32 (2014), s. 5
- Témata
:
Pedagogická bibliografická databáze
MARC
LEADER | 00000caa-a2200000-a-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11431902 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20180825063132.1 | ||
007 | ta | ||
008 | 141027s2014----xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |b cze |a ABA012 | ||
041 | 0 | |a cze | |
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 371.26 |2 u | ||
080 | |a 371.261 |2 u | ||
080 | |a 371.267 |2 u | ||
100 | 1 | |a Šťástková, Zlata |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Maps of learning progress show pupils, what they already know and what they ought to improve |
245 | 1 | 0 | |a Mapy učebního pokroku žákům ukazují, co už umějí a co by měli zlepšit / |c Zlata Šťástková |
300 | |b 1 fot. | ||
520 | |a Nejzávažnější nedostatky hodnocení žáků ve formě známkování. Představení alternativního nástroje hodnocení, který pro školy připravila společnost Scio, tzv. map učebního pokroku, pomocí nichž mohou žáci, jejich učitelé i rodiče sledovat žákovu vzdělávací cestu. Mapy jsou zatím vypracovány pro šest základních předmětových oblastí: matematicka, čtenářská a přírodovědná gramotnost, český a anglický jazyk, společenské vědy. První zkušenosti základní školy, která tento nástroj používá. | ||
610 | 2 | 4 | |a www.scio.cz (firma) |7 kn20050401009 |
650 | 7 | |a hodnocení žáka | |
650 | 7 | |a klasifikace | |
650 | 7 | |a alternativa | |
650 | 7 | |a formativní hodnocení | |
650 | 7 | |a zkušenost | |
650 | 7 | |a základní škola | |
653 | |a mapy učebního pokroku | ||
773 | 1 | |t Týdeník školství |d Praha : Sofiprin, 1993- |x 1210-8316 |g Roč. 22, č. 32 (2014), s. 5 |q 22:32 |9 2014 | |
910 | |a ABA012 |t rs |