Osobyj rebenek v detskom sadu
Článek se věnuje zdravotně znevýhodněným dětem předškolního věku a možnostem, jak s nimi pracovat; autorky připomínají nejčastější postižení u těchto dětí, kterým je těžká porucha řeči a opožděný psychický vývoj. Při výchově je třeba zajistit senzoricky podnětné prostředí, plnohodnotný odpočinek a absenci stresu. … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Articles
- Physical Description
- Poznámka
- Published in
- Doškol'noje vospitanije : ježemesjačnyj naučno-metodičeskij žurnal. -- ISSN 0012-561X. -- Roč. 96, č. 9 (2024), s. 12-15
- Subjects
- Item Description
- Resumé rusky, anglicky
- Bibliography
- Obsahuje bibliografické odkazy
Institution:
Pedagogical bibliographical database
MARC
LEADER | 00000naa-a2200000-i-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11538202 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20250107145734.3 | ||
007 | ta | ||
008 | 241219s2024----ru |||||||||||||||||rus|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a rus |b rus |b eng | |
072 | 7 | |a 373.2/.3 |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
100 | 1 | |a Semenova, Ol‘ga Nikolajevna |4 aut |e Autor | |
242 | 1 | 0 | |a Zvláštní dítě v mateřské škole. |y cze |
245 | 1 | 0 | |a Osobyj rebenek v detskom sadu / |c Ol‘ga Nikolajevna Semenova, Galina Valer‘jevna Otroško |
300 | |b Poznámka | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Resumé rusky, anglicky | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy | ||
520 | |a Článek se věnuje zdravotně znevýhodněným dětem předškolního věku a možnostem, jak s nimi pracovat; autorky připomínají nejčastější postižení u těchto dětí, kterým je těžká porucha řeči a opožděný psychický vývoj. Při výchově je třeba zajistit senzoricky podnětné prostředí, plnohodnotný odpočinek a absenci stresu. Nejdůležitější je však úloha učitele v mateřské škole, jeho schopnost rozpoznat možnosti zdravotně znevýhodněného dítěte a v souladu s nimi ho motivovat k příslušné činnosti a celkově rozvíjet jeho osobnost. | ||
650 | 7 | |a handicap | |
650 | 7 | |a porucha řeči | |
650 | 7 | |a opožděný vývoj | |
650 | 7 | |a psychický vývoj | |
650 | 7 | |a smyslová výchova | |
650 | 7 | |a odpočinek | |
650 | 7 | |a stres | |
650 | 7 | |a motivace | |
650 | 7 | |a předškolní dítě | |
650 | 7 | |a rozvoj osobnosti | |
650 | 7 | |a role učitele | |
650 | 7 | |a mateřská škola | |
655 | 7 | |a články |7 fd133976 | |
700 | 1 | |a Otroško, Galina Valer‘jevna |4 aut |e Autor | |
773 | 1 | |t Doškol'noje vospitanije : ježemesjačnyj naučno-metodičeskij žurnal |d Moskva : Vospitanije doškol'nika, [1928]- |x 0012-561X |g Roč. 96, č. 9 (2024), s. 12-15 |q 96:9 |9 2024 | |
910 | |a ABA012 |t rs |