Prekoncepce mentálního postižení : tři pohledy žáků základních škol =Preconceptions About Intellectual Disability : Views of Three Primary School Pupils

To chci

Prezentace výzkumné sondy, která využila Leventhalův pětidimenzionální model porozumění postižení k charakterizování a analýze prekoncepcí mentálního postižení u tří zdravých žáků ve věku 10 - 15 let a analýze jejich postojů k integraci postižených vrstevníků.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jakub Pivarč
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
2 poznámky
Publikováno v
E-pedagogium : nezávislý odborný časopis pro interdisciplinární výzkum v pedagogice, s ohledem na pedagogiku, speciální pedagogiku a didaktiky oborů. -- ISSN 1213-7758. -- Roč. 2015, č. 1 (2015), s. 117-127
Témata
Popis jednotky
Resumé čes., angl.
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy

:


Cíl Odkaz Zdroj odkazu
Web Odkaz Pedagogická bibliografická databáze
Web Plný text Výběr článků v českých novinách, časopisech a sbornících - ANL