Prekoncepce mentálního postižení : tři pohledy žáků základních škol =Preconceptions About Intellectual Disability : Views of Three Primary School Pupils
Prezentace výzkumné sondy, která využila Leventhalův pětidimenzionální model porozumění postižení k charakterizování a analýze prekoncepcí mentálního postižení u tří zdravých žáků ve věku 10 - 15 let a analýze jejich postojů k integraci postižených vrstevníků.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- 2 poznámky
- Publikováno v
- E-pedagogium : nezávislý odborný časopis pro interdisciplinární výzkum v pedagogice, s ohledem na pedagogiku, speciální pedagogiku a didaktiky oborů. -- ISSN 1213-7758. -- Roč. 2015, č. 1 (2015), s. 117-127
- Témata
- Popis jednotky
- Resumé čes., angl.
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy
:
Pedagogická bibliografická databáze