Nácvik správné výslovnosti : logopedie je naukou o řeči mluvené, psané i čtené
Zastoupení jednotlivých hlásek v řeči dítěte má určitá fyziologická pravidla. Samohlásky se většinou objeví správně. Následují souhlásky, které jsou pro dítě jednodušší P, B, M, F, V. Tyto hlásky společně s hláskami T, D, N, K, G, CH, J by mělo dítě zvládnout kolem třetího roku. Po čtvrtém roce by se mělo objevit měkčení … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- 2 fot.
- Publikováno v
- Moderní vyučování : časopis pro nové programy v českém základním školství. -- ISSN 1211-6858. -- Roč. 20, č. 11-12 (listop.-prosinec) (2014), s. 34-35
- Témata
:
Pedagogická bibliografická databáze
MARC
LEADER | 00000caa-a2200000-a-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11433109 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20180825063413.7 | ||
007 | ta | ||
008 | 141210s2014----xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |b cze |a ABA012 | ||
041 | 0 | |a cze | |
072 | 7 | |a 373.2/.3 |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 372.46 |2 u | ||
080 | |a 801.421 |2 s | ||
080 | |a 372.461.1 |2 u | ||
080 | |a 376-056.264 |2 u | ||
100 | 1 | |a Voldřichová, Michaela |7 xx0005695 |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Training correct pronunciation : |b speech therapy is a teaching about the spoken, written and read speech |
245 | 1 | 0 | |a Nácvik správné výslovnosti : |b logopedie je naukou o řeči mluvené, psané i čtené / |c Michaela Voldřichová |
300 | |b 2 fot. | ||
520 | |a Zastoupení jednotlivých hlásek v řeči dítěte má určitá fyziologická pravidla. Samohlásky se většinou objeví správně. Následují souhlásky, které jsou pro dítě jednodušší P, B, M, F, V. Tyto hlásky společně s hláskami T, D, N, K, G, CH, J by mělo dítě zvládnout kolem třetího roku. Po čtvrtém roce by se mělo objevit měkčení Ť, Ď, Ň, před pátým rokem L, Č, Š, Ž. V pěti letech je správný čas na hlásky C, S, Z, R, Ř. S nácvikem správné výslovnosti by rodiče měli začít po čtvrtém roce dítěte. Pokud je porucha řeči významnější je nutná logopedická intervence na poli artikulace a výslovnosti ještě v době školní docházky. | ||
650 | 7 | |a předškolní dítě | |
650 | 7 | |a předškolní věk | |
650 | 7 | |a dítě | |
650 | 7 | |a vývoj řeči | |
650 | 7 | |a řečová dovednost | |
650 | 7 | |a vyjadřování | |
650 | 7 | |a výslovnost | |
650 | 7 | |a věk | |
650 | 7 | |a časový faktor | |
650 | 7 | |a porucha řeči | |
650 | 7 | |a zvládání | |
650 | 7 | |a náprava | |
650 | 7 | |a logopedie | |
773 | 1 | |t Moderní vyučování : časopis pro nové programy v českém základním školství |d Praha : Portál, 1997-2016 |x 1211-6858 |g Roč. 20, č. 11-12 (listop.-prosinec) (2014), s. 34-35 |q 20:11-12 |9 2014 | |
910 | |a ABA012 |t rs |