Důležité je poznání, ne jen vědomosti
Život a pedagogické působení Gustava Adolfa Lindnera. Vycházel z Herbartovy pedagogiky - snažil se vytvořit koncepci a dát pedagogice smysl a řád. Lindnerův pedagogický odkaz je zachycen především v řadě spisů, ale i v osobních denících.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Články
- Vydáno
-
2008
- Publikováno v
- Informatorium 3-8 : časopis pro výchovu dětí od 3-8 let v mateřských školách a školních družinách. -- ISSN 1210-7506. -- Roč. 15, č. 6 (2008), s. 14
- Témata
:
Pedagogická bibliografická databáze
MARC
LEADER | 00000naa-a2200000-a-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11244692 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20180825041416.1 | ||
007 | ta | ||
008 | 081128s2008----xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |b cze |a ABA012 | ||
041 | 0 | |a cze | |
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37 |2 u | ||
080 | |a (091) |2 s | ||
080 | |a 929(Lindner, G.A.) |2 s | ||
100 | 1 | |a Těthalová, Marie, |d 1967- |7 js20080229020 |4 aut | |
242 | 0 | 0 | |a Important is cognition, not just knowledge |
245 | 1 | 0 | |a Důležité je poznání, ne jen vědomosti / |c Marie Těthalová |
260 | |c 2008 | ||
520 | |a Život a pedagogické působení Gustava Adolfa Lindnera. Vycházel z Herbartovy pedagogiky - snažil se vytvořit koncepci a dát pedagogice smysl a řád. Lindnerův pedagogický odkaz je zachycen především v řadě spisů, ale i v osobních denících. | ||
600 | 1 | 4 | |a Lindner, Gustav Adolf, |d 1828-1887 |7 jk01072137 |
650 | 7 | |a pedagogika | |
650 | 7 | |a dějiny pedagogiky | |
650 | 7 | |a herbartismus | |
650 | 7 | |a biografie | |
650 | 7 | |a dílo | |
773 | 1 | |t Informatorium 3-8 : časopis pro výchovu dětí od 3-8 let v mateřských školách a školních družinách |d Praha : Portál, 1993- |x 1210-7506 |g Roč. 15, č. 6 (2008), s. 14 |9 2008 | |
910 | |a ABA012 |t rs |