Retail marketing : (přepracované vydání)
Kniha, která je klíčovou oborovou monografií pro praxi retail marketingu i základní vysokoškolskou učebnicí, se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu - v obchodním podnikání. Vzhledem ke snaze obchodních firem udržet si zákazníky a získat nové se zaměřuje především na chování spotřebitele, tržní … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 150 stran :
- Vydáno:
-
Praha :
Press21,
[2020]
- Témata:
- Fyzický popis:
- 150 stran : barevné ilustrace ; 24 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-907529-1-7
Podobné
-
Marketingový výzkum trhu
Hilda Bártová
-
Výzkum trhu
Vladimír Bárta, 1933-
-
Metodika zpracování a úprava diplomových prací : Určeno pro inženýrský stupeň studia
Milan Postler, 1960-
-
Propagace
Vladimír Bárta, 1933-