Porozumění čtenému. IV., Porozumění čtenému u dětí s rizikem čtenářských obtíží - metodologie, výsledky a interpretace výzkumu

To chci

Text vycházející z projektu výzkumu čtenářské gramotnosti. Daný díl sleduje specifika dětí s riziky vzniku čtenářských obtíží, s akcentem na problémy porozumění čteného.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Klára Špačková, 1978-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
142 stran : ilustrace ; 26 cm
Vydáno
V Praze : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016
Vydání
1. vydání
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7290-863-9

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Omezená dostupnost
Načítá se…
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
sklad
II 198825
Prezenčně
Načítá se…
SKLAD KLEMENTINUM 3
sklad
54 F 136355