Žáci potřebují přemýšlet : co pro to mohou udělat jejich učitelé
Kvůli velkému množství informací, které je třeba se v současné době naučit, ztrácíme čas na přemýšlení. Nastává paradoxní situace – zatímco dospívající jsou vývojově připravení na řešení problémů, odhalování souvislostí a kladení otázek, ve škole se musí naučit takové množství faktů, že se celé učení promění … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 174 s. : il. ; 23 cm
- Vydáno
-
Praha :
Portál,
2013
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Popis jednotky
- Terminologické slovníky
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-262-0496-1
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Omezená dostupnost
|
Načítá se…
|
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
|
sklad
|
II 179870 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
SKLAD KLEMENTINUM
|
sklad
|
SF II 084317 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
SKLAD KLEMENTINUM 3
|
sklad
|
54 F 118771 | ||||
Prezenčně
|
Načítá se…
|
SKLAD KLEMENTINUM
|
sklad
|
54 H 348046 |