Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů

To chci

Model učitelského vzdělávání založený na didaktických znalostech obsahu je vstřícně přijímán zejména v oborových didaktikách. Společným jmenovatelem kapitol zařazených v této monografii je snaha formulovat teoretická východiska pro praktické aktivity směřující k rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Tomáš Janík, 1977-
Další autoři
Masarykova univerzita. Centrum pedagogického výzkumu
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
148 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Brno : Paido, 2009
Edice
Pedagogický výzkum v teorii a praxi
Témata
Popis jednotky
Část. přeloženo z němčiny
Na obálce pod názvem: Pedagogická fakulta MU, Centrum pedagogického výzkumu
200 výt.
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a rejstřík
ISBN
978-80-7315-176-8

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Omezená dostupnost
Načítá se…
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
sklad
II 156270
Prezenčně
Načítá se…
SKLAD KLEMENTINUM
sklad
54 H 292335