Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů
Model učitelského vzdělávání založený na didaktických znalostech obsahu je vstřícně přijímán zejména v oborových didaktikách. Společným jmenovatelem kapitol zařazených v této monografii je snaha formulovat teoretická východiska pro praktické aktivity směřující k rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 148 s. : il. ; 23 cm
- Vydáno
-
Brno :
Paido,
2009
- Edice
- Pedagogický výzkum v teorii a praxi
- Témata
- Popis jednotky
- Část. přeloženo z němčiny
Na obálce pod názvem: Pedagogická fakulta MU, Centrum pedagogického výzkumu
200 výt. - Bibliografie
- Obsahuje bibliografie a rejstřík
- ISBN
- 978-80-7315-176-8