Strategické mapy : případové studie

To chci

Strategická mapa pro značku. Popis prostředí pro implementaci BSC. Zákazníci, konkurence, dodavatelé, fungování firmy. Vize a strategie. Finance, marketing. Strategická mapa pro podnik. Český trh. Zahraniční trh. Strategická značka pro skupinu Lagardére. Mediální trh. Dynamická strategická mapa.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Inka Neumaierová, 1960-
Další autoři
Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
122 s. : il. ; 30 cm
Vydáno
V Praze : Oeconomica, 2006
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Nad názvem: Vysoká škola ekononomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská
200 výt.
Uživatelské určení
Určeno pro inženýrské studium na VŠE Praha
Bibliografie
Obsahuje bibliografie
ISBN
80-245-1109-6

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
SKLAD KLEMENTINUM
sklad
54 D 143685
Omezená dostupnost
Načítá se…
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
sklad
III 178090