Strategické mapy : případové studie
Strategická mapa pro značku. Popis prostředí pro implementaci BSC. Zákazníci, konkurence, dodavatelé, fungování firmy. Vize a strategie. Finance, marketing. Strategická mapa pro podnik. Český trh. Zahraniční trh. Strategická značka pro skupinu Lagardére. Mediální trh. Dynamická strategická mapa.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 122 s. : il. ; 30 cm
- Vydáno
-
V Praze :
Oeconomica,
2006
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Popis jednotky
- Nad názvem: Vysoká škola ekononomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská
200 výt. - Uživatelské určení
- Určeno pro inženýrské studium na VŠE Praha
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie
- ISBN
- 80-245-1109-6