(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami

To chci

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Ivan Nový, 1956-
Další autoři
Jörg Petzold
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
159 s. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2006
Vydání
1. vyd.
Edice
Manažer. Prodej
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-247-1321-7

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Omezená dostupnost
Načítá se…
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
sklad
II 143851
Prezenčně
Načítá se…
SKLAD KLEMENTINUM 3
sklad
54 F 083742