Podnikový marketing : (jak získat a udržet zákazníka)

To chci

Globalizace ekonomiky a tržní hyperkonkurence 21.století. Produkty a služby. Transakce a vztahy při směně hodnot. Typy zákazníků a jejich charakteristiky. Segmentace cílových trhů. Analýza prostředí. Marketingový výzkum. Marketingové plánování. Elektronický marketing. Technologie marketingové komunikace. Integrovaná marketingová komunikace. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Milan Kašík, 1948-
Další autoři
Karel Havlíček, 1969-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
193 s. : il. ; 30 cm
Vydáno
Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2004
Vydání
1. vyd.
Edice
Eupress
Témata
ISBN
80-86754-31-6

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.