Podnikový marketing : (jak získat a udržet zákazníka)
Globalizace ekonomiky a tržní hyperkonkurence 21.století. Produkty a služby. Transakce a vztahy při směně hodnot. Typy zákazníků a jejich charakteristiky. Segmentace cílových trhů. Analýza prostředí. Marketingový výzkum. Marketingové plánování. Elektronický marketing. Technologie marketingové komunikace. Integrovaná marketingová komunikace. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 193 s. : il. ; 30 cm
- Vydáno
-
Praha :
Vysoká škola finanční a správní,
2004
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Eupress
- Témata
- ISBN
- 80-86754-31-6
Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.
Co je služba Získej EDD
Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.