Podnikový marketing : (jak získat a udržet zákazníka)

To chci

Globalizace ekonomiky a tržní hyperkonkurence 21.století. Produkty a služby. Transakce a vztahy při směně hodnot. Typy zákazníků a jejich charakteristiky. Segmentace cílových trhů. Analýza prostředí. Marketingový výzkum. Marketingové plánování. Elektronický marketing. Technologie marketingové komunikace. Integrovaná marketingová komunikace. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Milan Kašík, 1948-
Další autoři:
Karel Havlíček, 1969-
Typ dokumentu:
Knihy
Fyzický popis:
193 s. : il. ; 30 cm
Vydáno:
Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2004
Vydání:
1. vyd.
Edice:
Eupress
Témata:
ISBN:
80-86754-31-6

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Omezená dostupnost
Načítá se…
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
sklad
III 168952
Prezenčně
Načítá se…
SKLAD KLEMENTINUM
sklad
54 D 134087