Podnikový marketing : (jak získat a udržet zákazníka)

To chci

Globalizace ekonomiky a tržní hyperkonkurence 21.století. Produkty a služby. Transakce a vztahy při směně hodnot. Typy zákazníků a jejich charakteristiky. Segmentace cílových trhů. Analýza prostředí. Marketingový výzkum. Marketingové plánování. Elektronický marketing. Technologie marketingové komunikace. Integrovaná marketingová komunikace. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Milan Kašík, 1948-
Další autoři
Karel Havlíček, 1969-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
193 s. : il. ; 30 cm
Vydáno
Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2004
Vydání
1. vyd.
Edice
Eupress
Témata
ISBN
80-86754-31-6

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Omezená dostupnost
Načítá se…
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
sklad
III 168952
Prezenčně
Načítá se…
SKLAD KLEMENTINUM
sklad
54 D 134087