Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu

To chci

"Není pochyb o tom, že jedním z charakteristických rysů současné ekonomiky je proces neustálé změny. Firmy mají dvě možnosti adaptovat se nebo zaniknout. A kdo o tom nakonec rozhoduje? Zákazník! Firmy, aby se adaptovaly, musí být výkonné, musí zmobilizovat vlastní zdroje a získat zdroje cizÍ. To je základní myšlenka, kterou sděluje celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Pavel Marinič, 1955-
Další autoři
Dolin (firma)
Vysoká škola ekonomická v Praze
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
144 s. : il. ; 22 cm
Vydáno
Brno : Moravské zemské muzeum, 2004
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
500 výt.
Vydalo Moravské zemské muzeum pro firmu Dolin
Na tit. l. uvedeno též: Vysoká škola ekonomická v Praze
Pub. vychází jako součást řešení grantu GAČR 402/04/1313
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
80-7028-226-6

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius
Digitální knihovna Dostupné v prostorách NK ČR Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna