Diagnostikování problémových žáků pomocí diagnostických modelů a diagnostického klíče : (experiment)

To chci

Studie přibližuje význam, podstatu a principy psychologického diagnostikování problémových žáků.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Stanislav Langer, 1924-2004
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
155 s. ; 20 cm
Vydáno
Hradec Králové : Kotva, 1998
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
Rok vydání z rubu tit. s., v tiráži uveden rok 1999
Anglické, německé a francouzské resumé
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-900254-9-8
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Omezená dostupnost
Načítá se…
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
sklad
I 382907
Prezenčně
Načítá se…
SKLAD KLEMENTINUM 3
sklad
54 H 196817