Online marketingová komunikace cílící na děti školního věku
Online prostředí je plné různých forem marketingové komunikace, přičemž řadu z nich není na první pohled snadné rozeznat od běžného obsahu. Kvůli své nezkušenosti právě děti, o nichž je tato kniha, snáze podléhají marketingovým sdělením, která pak ovlivňují jejich nákupní preference. Respondenty našeho výzkumu byly děti ve … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- , , , ,
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 390 stran : barevné ilustrace ; 22 cm
- Vydáno
-
Brno :
Masarykova univerzita,
2023
- Vydání
- 1. vydání
- Témata
- Popis jednotky
- Vydáno ve spolupráci s Technickou univerzitou v Liberci
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-280-0302-9