Online marketingová komunikace cílící na děti školního věku

To chci

Online prostředí je plné různých forem marketingové komunikace, přičemž řadu z nich není na první pohled snadné rozeznat od běžného obsahu. Kvůli své nezkušenosti právě děti, o nichž je tato kniha, snáze podléhají marketingovým sdělením, která pak ovlivňují jejich nákupní preference. Respondenty našeho výzkumu byly děti ve celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jitka Burešová
Další autoři
Marie Pospíšilová , Otakar Ungerman, 1970- , Jaroslava Dědková, 1967- , Jitka Jursová , Jan Berki
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
390 stran : barevné ilustrace ; 22 cm
Vydáno
Brno : Masarykova univerzita, 2023
Vydání
1. vydání
Témata
Popis jednotky
Vydáno ve spolupráci s Technickou univerzitou v Liberci
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-280-0302-9

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1512.558
Absenčně
Načítá se…
Vol.výběr
VV 0p
316.774 BUR 2-1512.558