Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím

To chci

Kniha představuje nejen webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jitka Burešová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
281 stran : ilustrace, mapy ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2022
Vydání
První vydání
Edice
Expert (Grada)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-271-1680-5

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1490.890
Prezenčně
Načítá se…
MZK
HSS 4p
658 BUR 2-1490.890
Absenčně
Načítá se…
Vol.výběr
VV 1p
658 BUR 2-1490.890