Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu II - vybrané kapitoly
Cílem pkublikace je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláře.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 138 stran : ilustrace (některé barevné) ; 24 cm
- Vydáno
-
Ostrava :
Key Publishing s.r.o.,
2018
- Vydání
- Vydání: první
- Témata
- Popis jednotky
- Pod názvem: Vysoká škola obchodní a hotelová
Na obálce označení: 2. díl - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-7418-296-9