Branding neziskových organizací
Publikace čtenáře seznámí s dosavadními teoretickými poznatky brandingu a ukáže politiku řízení značky jako potenciálního a efektivního řešení k dosažení dlouhodobých cílů a strategií, jež i neziskové organizace mohou dovést ke kýženému stabilnímu rozvoji a úspěchu a přispěje k zajištění jejich udržitelnosti. Jako každá … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 108 s.:
- Vydáno:
-
Žatec : [Plzeň] :
Ohře Media ; Plzeňský kraj,
2015
- Vydání:
- Vyd. 1.
- Témata:
- Popis jednotky:
- 210 výt.
- Fyzický popis:
- 108 s.: barev. il. ; 22 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN:
- 978-80-905122-8-3
Podobné
-
CRM v podnikových procesech
Dita Hommerová, 1979-
-
Řízení neziskových organizací : klíčové oblasti pro jejich udržitelnost
Michaela Krechovská, 1982-
-
Efektivní řízení neziskových organizací poskytujících sociální služby
Dita Hommerová, 1979-