Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka

To chci

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jitka Vysekalová, 1941-2024
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
289 s. : il. (převážně barev.), 1 mapa, portréty ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2014
Vydání
1. vyd.
Edice
Expert (Grada)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-247-4843-6

:

Informace o knihovně

MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 nkc20142539102
003 CZ PrNK
005 20181128102701.0
007 ta
008 140110s2014 xr abc f 000 0 cze
015 |a cnb002539102 
020 |a 978-80-247-4843-6  |q (váz.) 
035 |a (OCoLC)872340714 
040 |a BOA001  |b cze  |d ABA001  |d OLA001 
041 0 |a cze  |b cze  |b eng 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a 658.8:316.77  |2 MRF 
080 |a 159.98:659.1  |2 MRF 
080 |a 159.942  |2 MRF 
080 |a (048.8:082)  |2 MRF 
100 1 |a Vysekalová, Jitka,  |d 1941-2024  |7 jk01151219  |4 aut 
245 1 0 |a Emoce v marketingu :  |b jak oslovit srdce zákazníka /  |c Jitka Vysekalová a kolektiv 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2014 
300 |a 289 s. :  |b il. (převážně barev.), 1 mapa, portréty ;  |c 25 cm 
490 1 |a Expert 
504 |a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy 
546 |a České a anglické resumé 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |7 ph115228  |2 czenas 
650 0 7 |a psychologie reklamy  |7 ph158335  |2 czenas 
650 0 7 |a emoce  |7 ph114465  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a communication in marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a psychology of advertising  |2 eczenas 
650 0 9 |a emotions  |2 eczenas 
655 7 |a kolektivní monografie  |7 fd501537  |2 czenas 
655 9 |a collective monographs  |2 eczenas 
830 0 |a Expert (Grada)  |0 s 
856 4 1 |u http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:7f27a540-2971-11eb-979b-005056827e52  |y Digitalizovaný dokument  |x NDK 
910 2 |a BOA001  |b 2-1322.168 
990 |a BK 
991 |b 201402  |c NOV  |e n 
995 |a 01 
996 6 |b 2610581753  |c 2-1322.168  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 49  |p p.v.  |w 001401747  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P  |t BOA001.MZK01001366263.MZK50001401747000010 
996 6 |b 2610599853  |c 2-1322.168  |l MZK  |r HSS 4p  |n 0  |p kup  |h 659 VYS  |w 001401747  |u 000020  |a 0  |e BOA001  |j MZK50  |s P  |t BOA001.MZK01001366263.MZK50001401747000020 
996 7 |b 2610599854  |c 2-1322.168  |l Vol.výběr  |r VV 1p  |n 43  |p kup  |h 659 VYS  |w 001401747  |u 000030  |a 0  |e BOA001  |j MZK50  |s A  |t BOA001.MZK01001366263.MZK50001401747000030 
996 7 |b 2610599855  |c 2-1322.168  |l Vol.výběr  |r VV 1p  |n 49  |p kup  |h 659 VYS  |w 001401747  |u 000040  |a 0  |e BOA001  |j MZK50  |s A  |t BOA001.MZK01001366263.MZK50001401747000040 
996 7 |b 2610747460  |c 2-1322.168  |l Vol.výběr  |r VV 1p  |n 16  |p kup  |h 659 VYS  |w 001401747  |u 000050  |a 0  |e BOA001  |j MZK50  |s A  |t BOA001.MZK01001366263.MZK50001401747000050 
996 7 |b 2610763425  |c 2-1322.168  |l Vol.výběr  |r VV 1p  |n 20  |p kup  |h 659 VYS  |w 001401747  |u 000060  |a 0  |e BOA001  |j MZK50  |s A  |t BOA001.MZK01001366263.MZK50001401747000060 
996 7 |b 2610763426  |c 2-1322.168  |l Vol.výběr  |r VV 1p  |n 18  |p kup  |h 659 VYS  |w 001401747  |u 000070  |a 0  |e BOA001  |j MZK50  |s A  |t BOA001.MZK01001366263.MZK50001401747000070