CRM v podnikových procesech
Východiska pro uplatnění zákaznické orientace v podnikových procesech, sledování míry implementace CRM v českých podnicích na základě empirických studií, prezentace tří studií ze zahraničí o CRM.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 134 s. :
- Vydáno:
-
Praha :
Grada,
2012
- Vydání:
- 1. vyd.
- Témata:
- Fyzický popis:
- 134 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-247-4388-2
Podobné
-
Branding neziskových organizací
Dita Hommerová, 1979-
-
Efektivní řízení neziskových organizací poskytujících sociální služby
Dita Hommerová, 1979-
-
Řízení neziskových organizací : klíčové oblasti pro jejich udržitelnost
Michaela Krechovská, 1982-