Inkluzivní vzdělávání : [teorie a praxe]
Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení. V dnešní době již zcela přirozeně uznáváme právo všech lidí na vzdělávání, zásadní otázkou tedy není, ZDA může být dítě vzděláváno v běžné škole, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 217 s. : il. ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Grada,
2010
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Pedagogika (Grada)
- Témata
- Popis jednotky
- Terminologický slovník
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
- ISBN
- 978-80-247-3070-7