Značka: od vize k vyšším ziskům
Publikace prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- xiii, 315, s. : il. ; 24 cm
- Vydáno
-
Brno :
Computer Press,
2009
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Praxe manažera (Computer Press)
Business books (Computer Press) - Témata
- Popis jednotky
- Přeloženo z angličtiny
Obálkový podnázev: jak úspěšně budovat a posilovat značku, příklady rozvoje známých značek, praktická cvičení pro budování vlastní značky - Bibliografie
- Obsahuje bibliografie a rejstřík
- ISBN
- 978-80-251-2007-1