Značka: od vize k vyšším ziskům

To chci

Publikace prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Leslie De Chernatony, 1953-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xiii, 315, s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Brno : Computer Press, 2009
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Praxe manažera (Computer Press)
Business books (Computer Press)
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Obálkový podnázev: jak úspěšně budovat a posilovat značku, příklady rozvoje známých značek, praktická cvičení pro budování vlastní značky
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a rejstřík
ISBN
978-80-251-2007-1

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1232.593
Absenčně
Načítá se…
Vol.výběr
VV 1p
658 DEC 2-1232.593