Politické kampaně, volby a politický marketing
Kniha čtenáři ukazuje několik aspektů, které se objevují na cestě mezi snahami politických stran získat co největší podíl na moci a voliči, kteří jim v tomto mohou pomoci, nebo naopak zavbránit. Příspěvky tak ve své většině zobrazují formy politické komunikace, jejichž zvládnutí patří k základním dovednostem politických aktérů … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 142 s. ; 20 cm
- Vydáno
-
V Olomouci :
Periplum,
2007
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Studie a analýzy (Periplum)
- Témata
- Popis jednotky
- "Kniha byla vydána v rámci výzkumného záměru MSM 6198959211 Pluralita kultury a demokracie"--Rub tit. l.
Část. přeloženo z angličtiny a polštiny? - Bibliografie
- Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-86624-36-5