Poskytovatel služby a spotřebitel : [jak předcházet konfliktům a urovnávat spory]

To chci

Obecná část publikace obsahuje informace, které by měl znát každý podnikatel i zákazník (zákaz klamání spotřebitele, informační povinnosti při poskytování služeb, regulace reklamy, reklamace, spotřebitelské smlouvy, poskytování služeb mimo provozovnu atd.). Zvláštní část je věnována konkrétním druhům služeb (cestovní kanceláře, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Tomáš Pelikán
Další autoři
Kateřina Bohůnková
Česko. Ministerstvo průmyslu a obchodu
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
207 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Spotřebitel, 2006
Vydání
1. vyd.
Edice
Podnikatelé a spotřebitelé
Témata
Popis jednotky
Vydáno za podpory Ministerstva průmyslu a obchodu
Přehled souvisejících zákonů
ISBN
80-239-4294-8

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1163.215