Poskytovatel služby a spotřebitel : [jak předcházet konfliktům a urovnávat spory]
Obecná část publikace obsahuje informace, které by měl znát každý podnikatel i zákazník (zákaz klamání spotřebitele, informační povinnosti při poskytování služeb, regulace reklamy, reklamace, spotřebitelské smlouvy, poskytování služeb mimo provozovnu atd.). Zvláštní část je věnována konkrétním druhům služeb (cestovní kanceláře, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 207 s. : il. ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Spotřebitel,
2006
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Podnikatelé a spotřebitelé
- Témata
- Popis jednotky
- Vydáno za podpory Ministerstva průmyslu a obchodu
Přehled souvisejících zákonů - ISBN
- 80-239-4294-8