Prodávající a spotřebitel : jak předcházet konfliktům a urovnávat spory

To chci

Příručka poslouží k prohloubení znalostí právní úpravy vztahů mezi podnikatelem a spotřebitelem. Informace pro kupující, jakým způsobem a kde se lze svých práv dovolat. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny příklady z praxe, které názorně vysvětlují tuto problematiku.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Tomáš Pelikán
Další autoři
Kateřina Bohůnková
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
90 s. ; 22 cm
Vydáno
Praha : Spotřebitelský poradenský a informační servis, c2005
Edice
Podnikatelé a spotřebitelé
Témata
Popis jednotky
Název z obálky
ISBN
80-239-4293-X

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.