Prodávající a spotřebitel : jak předcházet konfliktům a urovnávat spory

To chci

Příručka poslouží k prohloubení znalostí právní úpravy vztahů mezi podnikatelem a spotřebitelem. Informace pro kupující, jakým způsobem a kde se lze svých práv dovolat. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny příklady z praxe, které názorně vysvětlují tuto problematiku.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Tomáš Pelikán
Další autoři
Kateřina Bohůnková
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
90 s. ; 22 cm
Vydáno
Praha : Spotřebitelský poradenský a informační servis, c2005
Edice
Podnikatelé a spotřebitelé
Témata
Popis jednotky
Název z obálky
ISBN
80-239-4293-X

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1160.296