Mezinárodní obchod a marketing : [praktická výkladová encyklopedie]

To chci

Cílem kolektivu autorů je podat jasný a srozumitelný výklad základních pojmů, praktických postupů a používaných nástrojů z oblasti mezinárodního obchodu a marketingu. Publikace je určena podnikům, které se chtějí lépe prosadit na zahraničních trzích, marketingovým a obchodním manažerům a specialistům, studentům vysokých škol, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Hana Machková
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
266 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2002
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
Dostupné též v digitální podobě v aplikaci Kramerius
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-247-0364-5

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1103.941
Absenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1103.941
Absenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1103.941