Francie : vybrané problémy marketingu na francouzském trhu

Get it

Makroekonomické prostředí - politické, ekonomické, sociální a technologické prostředí ve Francii. Mikroekonomické prostředí - chování francouzských spotřebitelů, distribuce a komunikace na francouzském trhu.

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Hana Machková
Other Authors
Vysoká škola ekonomická v Praze. Katedra mezinárodního obchodu
Document Type
Books
Physical Description
41 s. : il. ; 21 cm
Published
V Praze : Vysoká škola ekonomická, 2001
Edition
Vyd. 1.
Series
Aktuální otázky mezinárodního obchodu
Subjects
Audience
Určeno pro studium na VŠE Praha
Bibliography
Obsahuje bibliografické odkazy a bibliografii
ISBN
80-245-0209-7
Suggest for digitization
Suggest for digitization

:

Information about library

Please login to display connected libraries.

About Získej EDD

The Získej EDD service provides the delivery of electronic copies of parts of documents from library collections.
The service is operated by the National Technical Library in Prague.
It is a paid service.