Moderní marketingová komunikace
Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 328 stran, 16 nečíslovaných stran obrazových příloh : ilustrace (převážně barevné), mapy ; 25 cm
- Vydáno
-
Praha :
Grada Publishing,
2019
- Vydání
- 2., zcela přepracované vydání
- Edice
- Expert (Grada)
- Témata
- Popis jednotky
- Na rubu titulní stránky chybně uvedeno: První vydání
Terminologický slovník - Bibliografie
- Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-271-0787-2
- Vazba
- N 65 658