Jak získávat nové zákazníky : direct mailing, e-maily, telefonování, osobní jednání
To chci
V této praktické příručce se dozvíte, jak krok za krokem úspěšně získávat nové zákazníky, jaké nástroje a metody využívat při přímé komunikaci se zákazníky. Zjistíte, jak přesvědčivě kontaktovat zákazníka telefonem, dopisem či emailem, jak pro zákazníka vytvořit nabídku na míru a systematicky ji sledovat a ověřovat zájem
zákazníka, či jak při osobním kontaktu jednání úspěšně uzavřít. Kniha je nepostradatelnou příručkou pro všechny prodejce, obchodní zástupce či pracovníky telemarketingu, a řadu námětů v ní jistě naleznou i prodejní manažeři, kteří prodejce řídí, či lektoři, kteří je školí.
… celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
-
Hlavní autor
-
Alexander Verweyen, 1963-
-
Typ dokumentu
- Knihy
-
Fyzický popis
- 152 s. ; 24 cm
-
Vydáno
-
Praha :
Grada,
2007
-
Vydání
- 1. vyd.
-
Edice
- Manažer
Prodej
-
Témata
-
Popis jednotky
- Přeloženo z němčiny
-
ISBN
- 978-80-247-1970-2 (brož.)
-
Vazba
- N 65 658