Vyluxované mozky : triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu

To chci

Marketingový vizionář Martin Lindstrom se úspěšně pohyboval v předních frontových liniích válek produktových značek více než dvacet let. Ve své nejnovější knize ovšem zaměřuje pozornost do vlastních řad, aby podal zasvěcený pohled dovnitř odvětví a aby poukázal na psychologické triky a pasti, kterých dnešní korporace využívají, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Martin Lindström, 1970-
Další autoři
Milan Dvořák, 1949-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
287 s. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2012
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7261-191-1 (brož.)
Vazba
N 65 658

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Hlavní budova
Sychrov sklad