Kontexty vzdělávání v postmoderní situaci

To chci

Text se zabývá vybranými aspekty postmoderní situace ve vzdělávání. Pozornost je věnována filosoficko-etické perspektivě postmoderny, jež byla v pedagogice spojena s krystalizací nových, radikálně demokratických vzdělávacích perspektiv.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jitka Lorenzová, 1959-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
335 stran ; 19 cm
Vydáno
Praha : Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, 2016
Vydání
Vydání první
Edice
Humanitas ; 9. svazek
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN
978-80-7308-650-3

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Web Neznámá dostupnost Obsah knihy Další knihovny
Web Neznámá dostupnost Plný text - pro registrované uživatele NK ČR Neznámý
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitální knihovna AV ČR Knihovna akademie věd - Kramerius
Web Neznámá dostupnost Informace o výpůjčkách e-knih Neznámý