Kontexty vzdělávání v postmoderní situaci

To chci

Text se zabývá vybranými aspekty postmoderní situace ve vzdělávání. Pozornost je věnována filosoficko-etické perspektivě postmoderny, jež byla v pedagogice spojena s krystalizací nových, radikálně demokratických vzdělávacích perspektiv.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Jitka Lorenzová, 1959-
Typ dokumentu:
Knihy
Fyzický popis:
335 stran ; 19 cm
Vydáno:
Praha : Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, 2016
Vydání:
Vydání první
Edice:
Humanitas ; 9. svazek
Témata:
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN:
978-80-7308-650-3

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Ostrčilovo nám.
Naučná literatura pro dospělé)
N1a N 12040.2
Absenčně
Načítá se…
Dejvice
Naučná literatura - 2. NP
N1a N 12040.1