Kontexty vzdělávání v postmoderní situaci
Text se zabývá vybranými aspekty postmoderní situace ve vzdělávání. Pozornost je věnována filosoficko-etické perspektivě postmoderny, jež byla v pedagogice spojena s krystalizací nových, radikálně demokratických vzdělávacích perspektiv.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 335 stran ; 19 cm
- Vydáno
-
Praha :
Filozofická fakulta Univerzity Karlovy,
2016
- Vydání
- Vydání první
- Edice
- Humanitas ;
9. svazek
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
- ISBN
- 978-80-7308-650-3
MARC
LEADER | 00000nam a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 4269560 | ||
003 | CZ-PrMKP | ||
005 | 20160727093813.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 160601s2016 xr f 001 0 cze | ||
015 | |a cnb002801704 | ||
020 | |a 978-80-7308-650-3 |q (brožováno) | ||
035 | |a (OCoLC)956489312 | ||
035 | |a (CZ PrSKC)nkc20162801704 | ||
040 | |a ABA001 |b cze |d OLA001 |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b eng | |
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 316.42"19/20" |2 MRF | ||
080 | |a 37.013.73 |2 MRF | ||
080 | |a 37.01 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.12 |2 MRF | ||
080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Lorenzová, Jitka, |d 1959- |7 xx0022460 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Kontexty vzdělávání v postmoderní situaci / |c Jitka Lorenzová |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, |c 2016 | |
300 | |a 335 stran ; |c 19 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Humanitas ; |v 9. svazek | |
504 | |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky | ||
520 | 2 | |a Text se zabývá vybranými aspekty postmoderní situace ve vzdělávání. Pozornost je věnována filosoficko-etické perspektivě postmoderny, jež byla v pedagogice spojena s krystalizací nových, radikálně demokratických vzdělávacích perspektiv. | |
546 | |a Anglické resumé | ||
650 | 0 | 7 | |a postmoderní společnost |7 ph124410 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a filozofie výchovy |7 ph120230 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a pedagogika |7 ph115703 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a učitelská profese |7 ph126981 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a postmodern society |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a philosophy of education |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a educational science |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a teacher career |2 eczenas |
655 | 7 | |a monografie |7 fd132842 |2 czenas | |
655 | 9 | |a monographs |2 eczenas | |
810 | 2 | |a Univerzita Karlova. |b Filozofická fakulta. |t Humanitas | |
900 | |a ABA001 |b 19 | ||
910 | |a ABG001 |b N 12040 | ||
928 | 9 | |a Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | |
996 | |b 5715530 |c N 12040.2 |h N1a |l Ostrčilovo nám. |r Naučná literatura pro dospělé) |s A |n 15 |a 0 |t ABG001.5715530 | ||
996 | |b 5715529 |c N 12040.1 |h N1a |l Dejvice |r Naučná literatura - 2. NP |s A |n 21 |a 0 |t ABG001.5715529 | ||
998 | |a 007089468 |