Politický marketing a české politické strany : volební kampaně v roce 2006

To chci

Případová studie zkoumá využití politického marketingu českých politických stran během parlamentních voleb v roce 2006.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Anna Matušková, 1978-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
174 s. : 22 tab., 12 obr., 5 grafů ; 21 cm
Vydáno
Brno : Masarykova univerzita v Brně ; Mezinárodní politologický ústav Masarykovy univerzity, 2010
Vydání
1. vyd
Edice
Monografie ex libris ; svazek 32
ISBN
978-80-210-5169-0

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius
Digitální knihovna Dostupné v prostorách NK ČR Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna