(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami
Příručka shrnuje základní informace o rozpoznání přání zákazníků, motivaci jejich nákupů i o jednotlivých osobnostních typech zákazníků.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 159 s. : obr. ; 24 cm
- Vydáno
-
Praha :
Grada Publishing,
2006
- Vydání
- 1. vyd
- Edice
- Manažer. Prodej
- ISBN
- 80-247-1321-7
Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.
Co je služba Získej MVS
ZÍSKEJ je národní platforma pro snadné poskytování dokumentů z fondů knihoven. Nabízí uživatelům možnost objednat si knihu či dokument z jiné knihovny a sledovat stav objednávky. Jde o placenou službu. Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Cena služby je 70 Kč.