(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami

To chci

Příručka shrnuje základní informace o rozpoznání přání zákazníků, motivaci jejich nákupů i o jednotlivých osobnostních typech zákazníků.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Ivan Nový, 1956-
Další autoři
Jörg Petzold
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
159 s. : obr. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2006
Vydání
1. vyd
Edice
Manažer. Prodej
ISBN
80-247-1321-7

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej MVS

ZÍSKEJ je národní platforma pro snadné poskytování dokumentů z fondů knihoven. Nabízí uživatelům možnost objednat si knihu či dokument z jiné knihovny a sledovat stav objednávky. Jde o placenou službu. Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.

Cena služby je 70 Kč.