Marketingové řízení místního rozvoje
Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly doposud provedeny dvakrát ve Znojmě (2010 a 2011) a čtyřikrát v Brně (2013 2016). Získané praktické … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 80 stran : ilustrace (převážně barevné), faksimile ; 24 cm
- Vydáno
-
Ostrava :
Key Publishing s.r.o.,
2016
- Vydání
- Vydání: první
- Edice
- Monografie (Key Publishing)
- Témata
- Popis jednotky
- Nad názvem: Vysoká škola Karla Engliše, a.s.
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-7418-266-2