Marketingové řízení místního rozvoje

To chci

Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly doposud provedeny dvakrát ve Znojmě (2010 a 2011) a čtyřikrát v Brně (2013 2016). Získané praktické celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miroslav Foret, 1946-
Další autoři
Vysoká škola Karla Engliše v Brně
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
80 stran : ilustrace (převážně barevné), faksimile ; 24 cm
Vydáno
Ostrava : Key Publishing s.r.o., 2016
Vydání
Vydání: první
Edice
Monografie (Key Publishing)
Témata
Popis jednotky
Nad názvem: Vysoká škola Karla Engliše, a.s.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-7418-266-2

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
KLINAU
A 227686