:


MARC

LEADER 00000naa a22000003a 4500
001 0404369
003 CZ-LiKVK
005 20211029152122.1
007 ta
008 130227s2006----xr-----f-b----000-0-eng-d
040 |a LIA001  |b cze 
041 0 |a eng  |b eng 
043 |a e-xr---  |b e-xr-pg 
072 7 |a 378  |x Vysoké školy  |9 22  |2 Konspekt  |T .  |7 sk136674 
080 |a 378  |2 MRF-sel 
080 |a 371.3  |2 MRF-sel 
080 |a 004.4  |2 MRF-sel 
100 1 |a Grosová, Stanislava  |4 aut 
245 1 0 |a Multimedia and its contribution to marketing lessons /  |c Stanislava Grosová, Pavel Hradecký 
504 |a Obsahuje bibliografii 
546 |a Anglický abstrakt 
610 2 7 |a Vysoká škola chemicko-technologická v Praze  |2 czenas  |7 kn20010710384 
610 2 4 |a Multimediální podpora výuky předmětu Marketing I (projekt) 
653 0 |a vysoké školy  |a marketing  |a výuka  |a vyučovací metody  |a multimediální výukové programy 
700 1 |a Hradecký, Pavel  |4 aut  |7 xx0016925 
773 0 |w li_us_cat*0100581  |t New trends in marketing : proceedings of the international conference : 8-9 February 2006, Liberec, Czech Republic  |z 80-7372-061-2  |d Liberec : Technical University of Liberec, 2006  |g S. 28-30  |7 m2am 
910 |a LIA001  |t rm