CRM v marketingovém pojetí firmy

To chci

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Dita Hommerová, 1979-
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
4 il.
Publikováno v
E + M. Ekonomie a management = Economics and Management. -- ISSN 1212-3609. -- Roč. 9, č. 3 (2006), s. 111-127
Témata
Popis jednotky
Rubrika: Obchod a marketing
3 obr., 1 tab.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii

:


MARC

LEADER 00000naa a22000003a 4500
001 0283615
003 CZ-LiKVK
005 20211029140537.3
007 ta
008 100624s2006----xr-a---f-b----000-0-cze-d
040 |a LIA001  |b cze 
041 0 |a cze  |b cze  |b eng 
072 7 |a 005  |x Management. Řízení  |9 4  |2 Konspekt  |T .  |7 sk135961 
080 |a 658.8  |2 MRF-sel 
100 1 |a Hommerová, Dita,  |d 1979-  |4 aut  |7 mzk2007408564 
245 1 0 |a CRM v marketingovém pojetí firmy /  |c Dita Hommerová 
246 2 |a Obchod a marketing 
300 |b 4 il. 
500 |a Rubrika: Obchod a marketing 
500 |a 3 obr., 1 tab. 
504 |a Obsahuje bibliografii 
546 |a České a anglické resumé 
653 0 |a marketing  |a zákazníci  |a vztahy se zákazníky  |a řízení vztahů se zákazníky 
773 0 |w li_us_cat*0103057  |t E + M. Ekonomie a management = Economics and Management  |x 1212-3609  |g Roč. 9, č. 3 (2006), s. 111-127  |7 nnas 
910 |a LIA001  |t rs