Význam firemní identity a image pro podnik

To chci

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Zuzana Švandová, 1961-
Další autoři
Jozefína Simová, 1965-2021
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
1 il.
Publikováno v
E + M. Ekonomie a management = Economics and Management. -- Roč. 3, č. 4 (2000), s. 37-39
Témata
Popis jednotky
Rubrika: Ekonomia a management
1 obr.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii

Instituce:

Informace o knihovně

MARC

LEADER 00000naa a22000003a 4500
001 0275726
003 CZ-LiKVK
005 20211029140244.6
007 ta
008 100426s2000----xr-----f-b----000-0-cze-d
040 |a LIA001  |b cze 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 005  |x Management. Řízení  |9 4  |2 Konspekt  |T .  |7 sk135961 
080 |a 65.01  |2 MRF-sel 
080 |a 659  |2 MRF-sel 
100 1 |a Švandová, Zuzana,  |d 1961-  |4 aut  |7 ola2005262931 
245 1 0 |a Význam firemní identity a image pro podnik /  |c Zuzana Švandová, Jozefína Simová 
246 2 |a Ekonomia a management 
300 |b 1 il. 
500 |a Rubrika: Ekonomia a management 
500 |a 1 obr. 
504 |a Obsahuje bibliografii 
546 |a Anglické resumé 
653 0 |a firmy  |a firemní kultura  |a image organizace  |a identita organizace 
700 1 |a Simová, Jozefína,  |d 1965-2021  |4 aut  |7 ola2005262933 
773 0 |w li_us_cat*sg980436_2000_000_004  |t E + M. Ekonomie a management = Economics and Management  |g Roč. 3, č. 4 (2000), s. 37-39  |7 nnas 
910 |a LIA001  |t rs