Politické kampaně, volby a politický marketing

To chci

Kniha čtenáři ukazuje několik aspektů, které se objevují na cestě mezi snahami politických stran získat co největší podíl na moci a voliči, kteří jim v tomto mohou pomoci, nebo naopak zavbránit. Příspěvky tak ve své většině zobrazují formy politické komunikace, jejichž zvládnutí patří k základním dovednostem politických aktérů celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Eva Lebedová, 1981-
Pavel Šaradín, 1969-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
142 s. ; 20 cm
Vydáno
V Olomouci : Periplum, 2007
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Studie a analýzy ; sv. 6
Témata
Popis jednotky
"Kniha byla vydána v rámci výzkumného záměru MSM 6198959211 Pluralita kultury a demokracie" -Rub tit. s.
Část. přeloženo z angličtiny a polštiny?
Anglická resumé
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-86624-36-5 (brož.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
KLINAU
A 187628