Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci

To chci

Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petr Šindler, 1972-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
236 s. : barev. il.
Vydáno
Praha : Grada, 2003
Vydání
1. vyd.
Edice
Manažer
Témata
Popis jednotky
Přílohy
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-247-0646-6 (váz.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
ZLIVED
658.8 A 174563