Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci
To chci
Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální
podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event mark
… celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
-
Hlavní autor
-
Petr Šindler, 1972-
-
Typ dokumentu
- Knihy
-
Fyzický popis
- 236 s. : barev. il.
-
Vydáno
-
Praha :
Grada,
2003
-
Vydání
- 1. vyd.
-
Edice
- Manažer
-
Témata
-
Popis jednotky
- Přílohy
-
Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
-
ISBN
- 80-247-0646-6 (váz.)