Brand building : budování značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh
Vytvoření silné značky a její úspěšné uvedení na trh. Publikace je určena marketingovým pracovníkům a obchodním manažerům, kterým poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která „přitáhne“ a udrží zákazníky, a také studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, jimž objasní řadu reklamních a marketingových termínů, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- xiv, 312 s. : il.
- Vydáno
-
Brno :
Computer Press,
2003
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Praxe manažera
Business books - Témata
- Popis jednotky
- Název originálu: Building strong brands
Přeloženo z angličtiny
Poznámky - Bibliografie
- Obsahuje rejstřík
- ISBN
- 80-7226-885-6 (váz.)