Teorie a metody politického marketingu

To chci

První ucelená publikace poskytující vyčerpávající přehled o nejrelevantnějších konceptech politického marketingu. Čtenář se ve třech tematických blocích seznamuje s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými aspekty přítomnosti marketingu v politice a s problematikou politické komunikace. Publikace na konkrétních celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Roman Chytilek, 1976-
Další autoři:
Otto Eibl, 1981-
Anna Matušková, 1978-
Centrum pro studium demokracie a kultury
Typ dokumentu:
Knihy
Fyzický popis:
341 s. : il.
Vydáno:
Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012.
Vydání:
1. vyd.
Témata:
Bibliografie:
Obsahuje bibliografie
ISBN:
978-80-7325-281-6

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Knihovna AV ČR - Jenštejn
Depozitář / do 2 prac. dnů
E 76643