Veletrhy a výstavy : kultura, komunikace, multimedialita, marketing

To chci

Kniha analyzuje veletrhy a výstavy v minulosti a současnosti, zdůrazňuje komunikační roli veletrhů a přináší jak organizátorům veletrhů, tak těm, kteří se jich aktivně zúčastní, mnoho užitečných rad a podnětů jak svou účast zlepřit a dosáhnout konkurenčních výhod.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Dušan Pavlů, 1948-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
380 s. : il., tab., grafy.
Vydáno
[Praha] : Professional Publishing, 2009.
Vydání
1. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-86946-38-2

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Knihovna AV ČR - Národní
Hala
14D PAVLU